Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Hadde en delay pga SAS i dag fra Bardufoss på 2.5 timer, men herregud jeg flyr så mye og SAS frakter meg trygt rundt slik at jeg prøver og tenke stort på det. Jeg flyr SAS så lenge de blir rakka ned på og andre profiterer på dette. Men den dagen andre selskaper kan fly meg like fleksibelt og like trygt rundt og prisen blir lik da blir valget ikke like enkelt.

Og tro meg jeg setter proffe krav, fleksibilitet, service etc høyt. Men jeg har ikke hivd meg på den litt poppis bølgen, men det er jo meg da.... ""

Skrevet
Men, faktum er slik at SAS har gjort mye dumt som har gått utover passasjerene

Visst, men inte med avsikt att göra det värre för de som reser på Ålesund än de som reser andra platser, som det påstods här i tråden...

Mycket borde gjorts annorlunda i SAS, jag säger inget annat. Men det är inte så att SAS nedprioriterar ruter utan konkurrens. Det är vad jag skriver i denna tråd. Ok? ""

men heller legge skylden på sikkerhetsfirmaet på Gardermoen som visste like lite som de reisende før 1 mai.

Vel? Resten av landets flygplatser hade Laptop kontroll på plats länge före OSL. Tror inte det var så att OSL inte visste.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …