Skrevet 4. juni 2006 18 år Ja, så sannelig. Står og venter på holdning, jeg Daniel... Kan du gi meg klarering, her
Skrevet 4. juni 2006 18 år Er nede ja. Serverne er nok overbelasta nå. Mange som har logget på til midtnorge crazy allerede tydeligvis
Skrevet 4. juni 2006 18 år Mine passasjerer begynner å klage her... Snakker om å ha pengene tilbake og greier...
Skrevet 4. juni 2006 18 år Kommer du på igjen, Daniel? Jeg har fått logga meg på iallefall. Ellers så bare tar jeg av...
Skrevet 4. juni 2006 18 år Okey, Jeg har beskjed om at: "Connection refused". Så det er ikke noe feil med min konto? Johan Christian
Skrevet 4. juni 2006 18 år Godt, trodde det kanskje var noe feil med kontoen min. Irriterende. Er midt i en flight mellom Trondheim og Oslo..
Skrevet 4. juni 2006 18 år Til alle piloter. Ikke bli skremt av litt ustabile servere. De er i orden innen dere er klare til å fly Kom å fly!!!
Skrevet 4. juni 2006 18 år Forfatter Jeg begklager til alle.. jeg gadd ikke og sitte og prøve og logge meg opp i ett sett så jeg Gikk heller istedet
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.