Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er helt umulig og tilkoble seg til multiplayer servern til flightsim.no. "" Kan bruke timer innen en er inne som multiplayer her, men er det noen andre som har opplevd det samme problemet.

GIR OPP![color:"red"] [/color]

Skrevet

Har selv aldri hatt noe problem,men har du sjekket at alle porter som må være åpne er åpne? Å du kan ha vært ekstra uheldig de gangene du har prøvd,at det har vært inne folk som ike har hatt portene åpne,og dermed sperret for de som senere prøver å logge seg på.Det skjer desverre en del ganger og ser ut til å være vanskelig og bli kvitt uvesenet.

Skrevet

Jeg har samme problem i dag.. Alle porter etc. er alltid åpne, dvs.. Jeg sitter på aribedsplassens nettverk, og har bedt om å få åpne IP og porter og det som er i brannmuren, så jeg kan fly. Har ikke hatt noen problemer før i dag, på en god stund.

Skrevet

What is the error "Unable to connect to all players"?

 

This error is displayed by FS2004 when trying to connect to a session. Usually it happens when someone else that's already in the session is using a router and hasn't forwarded the correct ports. When your FS2004 tries to join, it gets a list of all the players currently in the session and tries to connect to them. But when it tries to connect to the player with the bad router, it isn't able to communicate with it, so FS2004 aborts the connection (note that FS2002 would happily connect anyway and just not show that player, but FS2004 now uses newer DirectX functions that return an error in this case, so FS2004 actually isn't able to connect this way anymore). Unfortunately there's not an easy way of figuring out which player is causing the problem, but if you ask everyone if they're using a router, and one of them says they are, and doesn't know about port forwarding, it's a good chance it's him :-)

 

The person using the router needs to configure it so that certain ports are forwarded to the machine running FS2004. Typically the port is UDP 23456, but you should ask the person hosting the session if they're using the default hosting ports, or something different. If things still aren't working, try also forwarding UDP 6073 and the range of UDP 2300 to 2400, since these are the DirectX "alternate" ports, which are sometimes used when the host is using something other than 23456. Sometimes enabling or disabling UPnP (Universal Plug-n-Play) can help also -- I've received reports from users saying both ways have helped, although I'm not sure why.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...