Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Ser på tv programmet at denne danske dokumentaren gikk på nrk1 kl 0940 tidligere i dag. Er det noen som vet om den er å finne på nrk web tv? jeg finner den ikke "" Skulle gjerne sett denne dokumentaren.

Skrevet

Jeg gikk desverre glipp av denne "" Er det en dansk dokumentar, er det meget sannsynelig at NRK ikke sitter med dokumentarens rettigheter, noe som betyr at NRK ikke har lov til å legge ut programmet på deres Web-TV.

Skrevet
  • Forfatter
Var det denne dokumentaren som har blitt sendt tidligere, der man følger crewet (CA og piloter) ombord i en Sterling-maskin?

den var ihvertfall sendt tidligere i fjor på nrk2. om det er den om sterling piloter så kan jeg trøste meg med at jeg faktisk har sett den før. men slikt kan aldri sees for ofte heller da ""

Skrevet

Fikk med meg rulleteksten """"

Men til gjengjeld fikk jeg med meg en flydokumentar på Viasat Explorer hvor dem filmet en flytur fra Europa til fjerne Østen (Tokyo Narita) med A340. "En pilot sin jobb er blant annet å forstå ulike engelske aksenter."

BBC produksjon tror jeg.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …