Skrevet 1. juni 2006 18 år Er det noen flere enn meg som har sett helikopteret som har landet og tatt av på kjeller flyplass i går og i dag? Så den to ganger i går og en gang i dag. Lurer på om det kan være en Sikorsky S 92.
Skrevet 1. juni 2006 18 år S92 på Kjeller ja, hmmm. Det er vel ganske så skjelden. Skal se høre med en her jeg.
Skrevet 1. juni 2006 18 år Snakket med en S-92 pilot her nå. Han sa det sannsynligvis en militær-demo. Da redningshelikopter saken ikke er avklart.
Skrevet 1. juni 2006 18 år Forfatter Takker for raskt svar Olaf. Lurte litt på om det kunne være noe sånt. For det var ikke noe Firma logo på det bare Sølv grått.
Skrevet 2. juni 2006 18 år Det er den første produksjonsmodellen av NH-90 for Italienske marinen. Blandt annet ble den fløyet av 337 personell siden vi er første bruker av typen i Norge.
Skrevet 2. juni 2006 18 år Hørte rykter om at ihvertfall en av dem var svært overrasket over NH90'n etter å ha håndflydd den...."ett kvantesprang for KV", tror jeg var de ordene jeg fikk høre
Skrevet 2. juni 2006 18 år Hørte rykter om at ihvertfall en av dem var svært overrasket over NH90'n etter å ha håndflydd den...."ett kvantesprang for KV", tror jeg var de ordene jeg fikk høre Du, jeg fikk en fyldig rapport til morgenkaffen i dag tidlig.... Er bare sånn passelig misunnelig. Var du fornøyd med "oksygen passet" over Narvik i går?
Skrevet 2. juni 2006 18 år Var på jobb da jeg hørte GO lyden ut i fjorden her. Sprang ut med kameraet og forventet en liten low pass....men den gang ei Men er godt fornøyd bare jeg hører lyden og ser helikopteret Men du kan godt legge litt mindre oksygen mellom deg og bakken neste gang du farer forbi Velkommen tilbake!
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.