Skrevet 1. juni 2006 18 år Da har vi hatte en "Verdens Peneste Fly" tråd, så man må vel stille dette spørsmålet også! Hva er verdens styggeste fly? Legg ved bilde.
Skrevet 1. juni 2006 18 år Stygt fly... Hmmm.... Hvis det går greit at jeg nevner noe stygt som flyr må det være disse plagsomme duene som dreit ned bilen min i morges
Skrevet 1. juni 2006 18 år Eg syns at disse tre tar kakå når det gjelde stygge fly 1. Shorts 360 2. Yakolev Yak-40 3. BAC 111
Skrevet 1. juni 2006 18 år Styggeste fly etter min mening er Shorts SC-7 Skyvan 3-100, spesielt i designet til flyselskapet pink! Etter min mening blir ikke flyet akkurat "finere" med det "kunstneriske" designet til flyselskapet, pink. (Er det pink flyselskapet heter? Bilde
Skrevet 1. juni 2006 18 år [image]http://home.chello.no/~pal.nass/fsquiz2.jpg[/image] Gode gamle Fairey har lagd en del fugleskremsler, dette er ett av dem, en Barracuda. Ellers er det fritt fram å velge et hvilket som helst italiensk eksemplar, der er det nok å ta av. Søk f.eks. på Caproni Stipa, hvis dere ikke tror meg...
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.