Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På tide å lufte vingene? Har flightsim-ikonet stått for lenge urørt på desktop'en? Da foreslår jeg at det er tid for en tur i det blå "" . På fredag vil jeg sitte som approach på enva og har training. Det eneste som mangler nå er at jeg må skille nærgående trafikk på approach. Så det hadde vært fint om dere kunne tatt dere en tur opp til ENVA mellom klokken 20-23 lokal tid og sjekke om jeg duger. Takk for alle som leser dette innlegget, og en takk til for de som flyr den dagen ""

Skrevet

Og da sier vi gratulerer til vår nye utsjekka S1 - Aleksander ""

Edit: takk til alle som fløy, og til dere som tok en ekstra utfordring for å gi Aleksander litt mer arbeid ""

Velkommen tilbake på Flesland i morgen for neste student

Skrevet

Ja, det er morsomt når det flakser til, men herregud man blir litt svett når det er en helt ny som forsøker seg ut på tur og er bare på tekst ""

[Edit: Skulle noen newbies lese dette, så oppfordrer jeg dere til å være på voice. Det er MYE enklere å hjelpe!]

Skrevet

Ikveld hadde jeg min første flight på VATSIM (Scanor 266), og det var virkelig kjempe morro! Var litt stressa i begynnelsen, men det roa seg. Dette kommer jeg til å fortsette med for å si det sånn...

Tusen takk for en flott kveld!

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...