Skrevet 31. mai 2006 18 år Hvilke web adresser er det som funker å registrere seg med her på forumet?, vi har prøvd med hot, yahoo og fastmail til nå..., start.no fikk vi ikke tilgang til ennå, trenger jeg begynne å ordne med den? Fetteren har gjerne lyst inn se PS: La detta inn her så alle som lurer får med seg svar..
Skrevet 31. mai 2006 18 år Hei!! Trur du må ha nettoperatørbasert mailadresse for å regge her.. Correct me if I`m wrong, den som har har mere eller rktigere info.. Asgeir
Skrevet 31. mai 2006 18 år Slik som jeg har oppfatta det, så er det kun pay-mail som virker. Altså, epostadresser som kommer fra internellselskaper, som Telenor, Lyse etc. Gratis mailer som hotmail, gmail, start osv blir ikke godtkjent, pga faren for å lage en falsk bruker.
Skrevet 31. mai 2006 18 år Fungerer også å bruke mailer fra f.eks Høgskoler, Universiteter, og antakeligvis jobb-mailen din.
Skrevet 31. mai 2006 18 år Mail ifrå domene som du eig kan of nyttast. Dersom ønskeleg, kan fetteren din få ei mailadresse frå meg til å registrere seg med I såfall, ta kontakt på PM
Skrevet 31. mai 2006 18 år Alt jeg gjorde var å sende en mail til Forum ansvarlige hvor jeg spurte om han kunne registrere meg med hotmail.com adressen.
Skrevet 2. juni 2006 18 år Om du har NetCom som leverandør til mobilen din, så kan du lage deg en @netcom.no-adresse, for så å bytte adressen til en annen når du har registrert deg...var sånn jeg gjorde det.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.