Martin Svarstad Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Flesland er oppe allerede og jeg blir sittende utover dagen med noen (muligens) få pauser. Trening på Værnes senere ikveld, så i dag er det sjanse for å fly litt trafikk i Norge. PS. Som alltid kommer vel gardermoen online iløpet av kvelden i en eller annen form Siter
Ståle Andre Ustad Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Hmm.. Jeg kommer vel på.. Vi får se litt an hvor jeg tar.. Enten ENVA_TWR eller ENGM_TWR eller ENGM_APP eller noe sånt.. Siter
Karl Mathias Moberg Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Får se hva det blir til, men kan vel kansje hende at ENGM_APP/TWR eller ENZV_APP kommer iløpet av kvelden. Siter
Trond Meier Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 ENVA_TWR er nok reservert for kveldens trening Aleksander skal få prøve seg som APP og da med alt under også. Hørte forresten rykter om at det er trening på flesland også i kveld Siter
Martin Svarstad Skrevet 29. mai 2006 Forfatter Skrevet 29. mai 2006 Joda, trening på Flesland (kanskje) har jeg fått høre nå, og selvsagt skal jo treningen få komme foran.., men fram til da hvertfall Siter
Martin Svarstad Skrevet 29. mai 2006 Forfatter Skrevet 29. mai 2006 Slapp av'a Ståle, trening er trening.., Dessuten er det vel veldig vanlig å ta alt fra app og ned under trening?? Burde ikke være nødvendig å booke mer når han skriver at det er trening. Siter
Christian Sager Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Kvernberget oppe. Jeg slenger et forslag ut i luften! Hva med om vi alle bemanner hver vår flyplass i kveld? I steden for at vi setter oss på en og samme, så kan vi kanskje gi piloter et større spekter av flyplasser og fly til? Ser genialt ut hvis vi klarer å ha 5/6 forskjellige plasser oppe! Siter
André Olstad Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Det blir også første trening på ENBR for Truls Grande og André Olstad. 17-18 Zulu (19-20 lokal) Tower og App vil være bemannet. Første kveld for oss begge! Siter
André Olstad Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 ENBO_APP ENKB_APP ENGM_APP ENBR_APP ENBR_TWR ENVA_APP God dekning i Norge. Kom å fly Siter
Stig Sandnes Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Ville bare gi en stor takk til alle som fløy i Norge generelt idag, og spesielt til dere som fløy til/fra Bergen/Flesland. Studentene fikk endel å henge fingrene i, og det er slik vi liker det! Siter
André Olstad Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Takker for trafikken jeg også. 3 fly som kom ganske likt, sånt gjør at man får trent litt ekstra Siter
André Olstad Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Takker for de du hadde på depature til oss da, selv om jeg ikke hørte/så at du prøvde å hande de over med en gang. Men fornøyd med kvelden Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.