Skrevet 8. februar 2001 24 år Heisann For å bringe all info på et sted og for å holde tråden gående skriver jeg her et lite innlegg! Altså; Event: ENGM-ENTC flyin. Tidspunkt: Søndag 11.2.01 kl.20.00 lokal tid. Flyrute: ENGM-TOMBO2A/C-MERAK-U/Z101-EVD-GARLO1/SVJ6D-ENTC eller motsatt vei!!! ATC: ENGM_TWR: Kristoffer Tonheim ENGM_APP: Mathias Tangvall ENOS_CTR: Sindre Hebnes ENTR_CTR: Jan Kristiansen ENBD_S_CTR: Trond Fosse ENBD_N_CTR: Roger Krutå ENTC_APP: Eivind Fosse ENTC_TWR: Fredrik Hoel Vi håper at så mange vil komme innom og fly vår flight denne kvelden! Jeg minner om at man kan fly den begge veier. For å få en sikker oversikt er det fint om all ATC booker på VACCN sin hjemmeside! Vi snakkes sør for TOMBO og ned til FL190 [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/smile.gif[/image] MVH Mathias Tangvall Event Coordinator Norway ACCNOR6/VBX107 Ganss@online.no [Endret av Mathias Tangvall 09-02-2001.]
Skrevet 9. februar 2001 24 år Forfatter Hei! Da har jeg og fått vite at på søndag vil det være ca. 15stk 747 som kommer til å krysse ENBD_CTR (Vet ikke om det blir S eller N) rundt kl. 21 lokal tid! Disse kommer fra Moskva (Tror jeg), flyr 4X hastighet og veldig høyt! Tror ikke at det kommer til å skape prob, men dere på ENBD, pass litt på! De flyr i klynge og høyt og fort! MVH Mathias [Endret av Mathias Tangvall 09-02-2001.]
Skrevet 9. februar 2001 24 år quote: Mathias Tangvall skrev: Hei! Da har jeg og fått vite at på søndag vil det være ca. 15 747 som kommer til å krysse ENBD_CTR (Vet ikke om det blir S eller N) rundt kl. 21 lokal tid! Disse kommer fra Moskva (Tror jeg), flyr 4X hastighet og veldig høyt! Tror ikke at det kommer til å skape prob, men dere på ENBD, pass litt på! De flyr i klynge og høyt og fort! MVH Mathias Bare for flisespikkeriet sin skyld: 15 747 stykker???? eller er det 15 stk 747?? Arnt Ok
Skrevet 9. februar 2001 24 år Du Arnt, du Arnt. Han e nu lik sæ den gutten [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/grin.gif[/image] mvh "han Einar"
Skrevet 9. februar 2001 24 år Forfatter ARNT DA!! Vi venter STOR trafikk over ENBD med 15747 fly nøyaktig! Alle kommer fra Moskva og vil være der kl21. Derfor sa jeg fra at ENBD må være noe på vakt [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/grin.gif[/image] Hehe MVH Mathias
Skrevet 10. februar 2001 24 år Bare får orden skyld, det er noen plasser som blir byttet på, så får di som ikke har mottat noe mail angående det der, så trenger ikke du beskymre deg. Og Arnt, ser du er kommet i GO formen Fiiiiiine MVH The one and only, "ja du vett det"
Skrevet 10. februar 2001 24 år Hei dere! Ser det er satt opp en flyrute,... men,..er det ikke mulig og fly andre stader da ??.. Jeg er ikke noe særlig på de store flya, holder meg til dashen som regel...kunne tenke meg Tromsø - bodø, eller vil jeg falle "bak" de som flyr den gitte ruta (på prioriteringslista)... (kan jo alltids fyre opp B737 eller MD81 og ta en tur langs ruta da!...) LN-FOG
Skrevet 10. februar 2001 24 år Hei Freddy! Selvfølgelig er du like høyt prioritert som alle andre. Det skulle jo bare mangle. Vi snakkes i morra! Hilsen Trond ENBD_S_CTR
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.