Skrevet 26. mai 2006 18 år Heisann. Jeg lurer på om det er noen som vet hvilket fly dette reg nr tilhører:BLX693
Skrevet 26. mai 2006 18 år Uten at jeg kan garantere det, er det vel meget stor sjanse for at det er: TUIFly Nordic (Tidl. Britannia) og en av deres B737-800.
Skrevet 26. mai 2006 18 år Uten at jeg kan garantere det, er det vel meget stor sjanse for at det er: TUIFly Nordic (Tidl. Britannia) og en av deres B737-800. Garantert
Skrevet 26. mai 2006 18 år Uten at jeg kan garantere det, er det vel meget stor sjanse for at det er: TUIFly Nordic (Tidl. Britannia) og en av deres B737-800. Garantert Jeg fille vært forsiktig med den garantien... BLX693 skal være en ukentlig flight fra Oslo til Varna, som går tirsdager, med en B752....
Skrevet 26. mai 2006 18 år Etter det jeg husker har kun TUIFly Nordic to B752 og det er SE-DUP og SE-DUO. Så det er vel en av de som kommer til å fly! Så faktisk den på Gardermoen når jeg var der sist for vel 2 uker siden. Så det er ganske sikkert SE-DUP ller SE-DUO som kommer til å fly deg!
Skrevet 26. mai 2006 18 år TUIFly Nordic (tidl. Britannia) disponerer kun disse B757 i sommersesongen, på vinteres flyr disse maskinene for moderselskapet i England - ut fra hva jeg har forstått. Kan hende det har skjedd noen forandringer, tidligere var det kunn Star Tour i Finland (Finnmatkat) som disponerte B752 permanent. Boeing 757 er en utrolig vakker fugl ihvertfall, dog er desverre Britannia (unnskyld - jeg mener TUIFly Nordic) sine 752'ere grusomt trange. Sammenlignet med f.eks. British Airways, blir BA sine 757'ere som "privatfly" å regne. Ellers er jo internettadressen til TUIFly Nordic, veldig interessant - ikke akkurat en "selvfølge": http://britanniaairways.ezytravel.nu/no/ (Hmm.. når kommer egentlig en Icelandair-paint til Captain Som sin 757 - DET lurer jeg på..)
Skrevet 27. mai 2006 18 år Tror ikke man skal være for sikre på hvilken flytype TUIfly skal bruke i sommersesongen, for nå setter de nemmelig inn en B767 maskin i tillegg til de 757 maskinene som de bruker i dag. Truls
Skrevet 27. mai 2006 18 år Heisann. Jeg lurer på om det er noen som vet hvilket fly dette reg nr tilhører:BLX693 For informasjon er ikke BLX noen registrering... det er ICAO koden til Britannia (Nekter å si TUIFly)
Skrevet 27. mai 2006 18 år Truls: er du sikker på at de setter inn en 767 nå? , stemmer litt dårlig - fordi de skal sette inn en 767 fra vintersesongen (men det er KUN for vintersesongen). Maskinen flyr for TUI i England i Sommersesongen, dette er vel mest trolig en B767-200ER eller lign. - som flyr til fjerne strøk på vinterdestinasjoner. Joachim: he he, du har ikke klart å venne deg til tanken "TUIfly Nordic" enda nei?
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.