Skrevet 24. mai 2006 18 år Jeg kommer oppover til Værnes i helga. Jeg og Martin F. skal spotte litt. Gert Barring og Sindre Solem kommer kanskje. Noen flere trøndere som har ork og tid til å komme bort?
Skrevet 24. mai 2006 18 år Må få lov å si at det er meldt ELENDIG vær så ha på godt med klær. Hvis noen er i tvil hvor vi møtes: Gå ned på togstasjonen og gå bort til tunellen, da finner du oss garantert(hvis vi har kommet da)
Skrevet 24. mai 2006 18 år Kan vel ta bort den kanskjen fra meg også, med mindre det blåser nordavind fra alle kanter den dagen
Skrevet 25. mai 2006 18 år Nytt værvarsel for Lørdag: overskyet, men pent vær. Temperaturer opp mot 10 grader
Skrevet 25. mai 2006 18 år Lørdag: overskyet, men pent vær ? Altså det regner ikke.. da mener jeg været er pent
Skrevet 25. mai 2006 18 år Har aldri skjønt værmeldingene Noen ganger, har de bilde med sol, skyer og regn samtidig
Skrevet 26. mai 2006 18 år Jeg er da ganske sikker på at jeg kommer. Etter å ha sett at det er meldt "bra" vær
Skrevet 26. mai 2006 18 år Har aldri skjønt værmeldingene Noen ganger, har de bilde med sol, skyer og regn samtidig TV2 burde gitt ut værdata i METAR-form!
Skrevet 27. mai 2006 18 år Sindre Lillemo: Nå kan du angre deg nå. Det kom ikke en eneste regndråpe og vi fikk både besøke tårnet og omvisning på flyplassen i brannbil Bilder fra dagen kommer i Screenshot forumet om kort tid..
Skrevet 27. mai 2006 18 år Sindre Lillemo: Nå kan du angre deg nå. Det kom ikke en eneste regndråpe og vi fikk både besøke tårnet og omvisning på flyplassen i brannbil Hadde sikkert vært morsomt å slått lag med der, men akkurat i dag passet det temmelig dårlig ettersom det var ingen som kunne kjøre meg. Det eneste alternativet hadde vært tilsammen 5 timer i buss og 3 timer til rådighet på Værnes før bussen hadde gått tilbake igjen... Vi får ta det igjen senere en gang
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.