Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg kommer oppover til Værnes i helga. Jeg og Martin F. skal spotte litt. Gert Barring og Sindre Solem kommer kanskje. Noen flere trøndere som har ork og tid til å komme bort?

Skrevet

Må få lov å si at det er meldt ELENDIG vær så ha på godt med klær. Hvis noen er i tvil hvor vi møtes: Gå ned på togstasjonen og gå bort til tunellen, da finner du oss garantert(hvis vi har kommet da)

Skrevet

Sindre Lillemo: Nå kan du angre deg nå. Det kom ikke en eneste regndråpe og vi fikk både besøke tårnet og omvisning på flyplassen i brannbil ""

Bilder fra dagen kommer i Screenshot forumet om kort tid.. ""

Skrevet
Sindre Lillemo: Nå kan du angre deg nå. Det kom ikke en eneste regndråpe og vi fikk både besøke tårnet og omvisning på flyplassen i brannbil ""
Hadde sikkert vært morsomt å slått lag med der, men akkurat i dag passet det temmelig dårlig ettersom det var ingen som kunne kjøre meg. Det eneste alternativet hadde vært tilsammen 5 timer i buss og 3 timer til rådighet på Værnes før bussen hadde gått tilbake igjen...

Vi får ta det igjen senere en gang ""

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …