Skrevet 24. mai 2006 18 år ja, det må jeg si! Synd at jeg aldri har hatt tid til å se på denne simulatoren alle de gangene jeg har vært på kurs hos Widerøe i Bodø....ja ja, heldig var flyfag-gutta uansett.
Skrevet 24. mai 2006 18 år Kjipt at den kom ett/to år for seint da... Det har vært snakk om denne sim'en på flyfag-linjen ved Bodø i en stund nå (fjorårets skoleår), men ingen ting ble bestemt da.
Skrevet 24. mai 2006 18 år Tror vi bodøværinger må prøve å få oss en tur i denne simmen ei helg til høsten, eller hva tror dere?
Skrevet 24. mai 2006 18 år Jeg var å så på denne i dag, flott simulator for å være 70 talls teknologi. Dette er en simulator som i hovedsak er bygd for å lære motorkjøring av PT6. Det er mulig å fly denne greia og, men man ser jo ingenting annet enn instrumenter og en instruktør som sitter baki å lager [*********]. Snag lages ved å trykke på en knapp med en forhåndsprogramert snag. Jeg tviler på at personer som ikke har noe med flyfag å gjøre slipper til denne simmen. Simulatoren er forøvrig ikke koplet opp til bruk enda, og jeg tviler på at det skjer før til høsten.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.