Skrevet 23. mai 2006 18 år Heihei! Er det noen her som er interessert i et FS-treff i Bergen? Da er det to ting jeg vil forslå: Enten så kan vi ha FS-lan, jeg har god plass på Universitetet med god linje. Eller så kan vi ta en FS-BBQ(grill)-fest hjemme hos meg! (Bor i sentrum) Noen som er interessert? -- Thomas
Skrevet 23. mai 2006 18 år Flott initiativ det der. Hadde hatt veldig lyst å samles på Flesland en ettermiddag for litt spotting
Skrevet 23. mai 2006 18 år Det hadde jo vært artig, lenge siden vi har hatt noe felles opplegg for flyinteresserte her i Bergen. Count me in så lenge jeg har muligheten til å stille.
Skrevet 23. mai 2006 18 år Helt enig Kristoffer. Bra at det er noen som tar ansvar. Kjempe opplegg! Count me in!
Skrevet 23. mai 2006 18 år Høres kjempeartig ut! Men for min del håper jeg at det blir etter 20 juni, da jeg ikke kommer hjem fra Oslo før det.
Skrevet 23. mai 2006 18 år Blir det sånn halveis så LG 06 bare uten alle foredragå? Bler kanskje me, komme ann på datoen
Skrevet 23. mai 2006 18 år HAHA dette er det dummeste jeg har hørt... fs treff... no har jeg hørt det og...... jeg er med
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.