Posted May 22, 200619 yr Skriver akuratt det samme som jeg skrev i sertifikater og teori avdelinga. Poster det her pga jeg trenger hjelp veldig fort og at nesten ingen har vært innom der heller... :Sitter å klør meg i hodet med å interpolere noen kurser fra deviasjons kortet. Er det noen som kan gi meg en enkel og grei huskeregel om interpolering generelt?
May 22, 200619 yr 5 og 10 - interpoler den for å finne midt i mellom --> 7,5 Det er egentlig bare å leke seg med tall. noen som synes det er morsomt (ikke jeg dog). Den virkelig kjedelige delen er å interpolere en verdi som ikke er så lett å beregne nøyaktig.
May 22, 200619 yr Author Takk skal du ha serru! Skjønte det bedre nå, selv om jeg forstatt river meg i håret hehe. Interpoler mellom denna da noen: MK-180* MK-210* ----------------------------------------------------------------------KK-180* KK-208*-----------------------------------------------------------når jeg har KK på 187* Tror jeg har blitt litt distre av å jobbe ute i det herrlige sommerværet vi hadde tidligere her på østlandet... (pissregn for dem som ikke skjønte det ) Det jeg har prøvd å lage er et utdrag av dev. kortet fra flyet... Prøv å bruk litt fantasi, for det har jeg gjort