Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Heiann!

Jeg har ihvertfall fri imorgen (:D), og hadde da tenkt meg en tur ut til Sola, men siden det er relativt kjedelig å stå der alene, lurte jeg på om det var noen andre som gadd å bli med? Eventuellt ka vi jo ta det på Torsdag (Da de fleste har fri "") eller begge! ""

Kom ann folkens (de som har fri) bli med og spott!!

/Mathias

Skrevet

Jeg bor heller ikke så alt for langt ifra sentrum, og jeg har heller ikke fri ""

[color:"white"]Går forøvrig på skole på Bryne...[/color]

Kan vi ikke ta det en gang alle, eller mesteparten kan?

Skrevet

10 grader, 7 m/s og spredte regnbyger, er det noe bra? (kanskje ikke det ALLER verste) Eller til å være Stavanger er det kanskje litt bra da ""

Skrevet
  • Forfatter

Der det beste vi får tak i jo! ""

Neida, en buss og så hive sykkelen på hvis det trengs (virker dsom det kan bli 36) går vel fint!

DET FINNES IKKE DÅRLIG VÆR! BARE DÅRLIGE KLÆR!

Skrevet
  • Forfatter

Bare så det er sagt, så drar vi nå utover! Vi beregner å være utenfor hotellet ved flyklubben ca kl 14:15, det er bare å bli med! Men hvis dere ønsker å være med så er det bare å bli med!! (Tror det er smart å ha med sykkel, 36 er i bruk!)

Skrevet
  • Forfatter

Hm.. Har bursdag på søndag, og har derfor besøk på mandag, men kansje.. Men vind fra NV.. Da blir det 36, og da må man nesten ha med sykkel eller kjøre hele veien ut.. Sykkel tar ca 20min fra tårnet. (Med 17kts motvind da "") Har 2 vitner på det! ""

Skrevet

Må gratulere med dagen da. ""

Jeg drar som sagt uansett og blir til 11-tiden på kvelden. Tar med meg far min hjem igjen.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …