Eirik Aadland Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Heihei. I går hadde eg ein fantastisk tur frå Gdansk til Oslo, men sidan eg såg litt seint at ENGM APP var online vart det dep kl 2330 norsk tid, og ved ankomst var APP derverre offline, eller då eg kryssa grensa. Det var litt dumt! Men det vart ein fin innflyging med BKN 020 og med ein Cessna 172 som det var svært snill, fekk sjå ei ny side ved Vatsim-> kommunisere blindt! Men kjem det ATC i Noreg i kveld? Evt kor lenge kjem du/dåke til å sitja, ser at ENOS_Ctrl er online no, men har eit ærend og difor er det mest aktuelt å fly i kveld! Nokon som melder seg? Siter
Karl Mathias Moberg Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Ja det var deg ja! Beklager at jeg måtte logge av der, men ihvertfall. Jeg sitter nå og blir sittende en stundt utover kvelden. Siter
Eirik Aadland Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Skrevet 21. mai 2006 Men no er du offline, kjem du igjen? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.