Skrevet 21. mai 2006 18 år Om noen vil ta bilder av oss i dag så er følgende info her: DK 7419/8420 Avgang Oslo kl 1820 lokaltid og landing kl 2005 på Bardufoss, vi drar tilbake til Oslo kl 2105. Dette er schedulerte tider.
Skrevet 21. mai 2006 18 år Forsvaret har vel booka den for å frakte soldater tilbake fra 17 mai perm.
Skrevet 21. mai 2006 18 år Forfatter Ville igrunn vært merkelig: MYT 333 til BDU i kveld Hva er merkelig med dette THOMAS,vi skal fly for forsvaret og vi skal ha med ca 405 pax fra Gardermoen til Bardufoss og tomt fly tilbake.Innlegget var ment for de som ønsker og ta bilder på BDU.
Skrevet 21. mai 2006 18 år Er det ingen som ser den sarkastiske ironien? 333 i topic, noen spør "A330" ment som et retorisk spørsmål, noen sier det ville vært litt merkelig at det var en A330 siden det står 333 i topic... Irony noen? Tenker jeg!
Skrevet 21. mai 2006 18 år He he, den ironien slo like dårlig an i dette innlegget - som han ene fyren i Eurovision i går (som "liksom" skulle gi 12 poeng til sitt eget land). Ja det bør vel ikke komme som noen stor overraskelse, at det blir en A330-300..
Skrevet 21. mai 2006 18 år "Ironi er en dyd, enten så har du det, eller så har du det ikke" The rest is history
Skrevet 21. mai 2006 18 år He he, så sant så sant. Jeg husker jeg virkelig har brent meg noen ganger, og virkelig vært skråsikker i noen tilfeller (i arbeidslivet) at de forsto ironien - men nei da. Synes det er festlig å bruke ironi og humor selv, men har nok blitt litt mer forsiktig etter som årene har gått - men i denne tråden synes jeg ihvertfall selv at ironien var åpenlyst!
Skrevet 21. mai 2006 18 år Ahh... Rimelig heftig at dere tok av på rwy 28 slik at dere kom rett over oss
Skrevet 21. mai 2006 18 år Forfatter Ja det er heftig og ta av den veien,det er skikkelig sug når vi roterer med denne maskinen tom. Kjempe fint var det der med sol og 16 grader når vi landet. Vi kommer nok tilbake med denne maskinen senere.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.