Skrevet 17. mai 2006 18 år Sitter her og kjeder meg. Tenkte jeg skulle ta en tur til Værnes og ta flytur i RL, men det var ingen som ville bli med, så jeg droppet det. Noen som har noe tips til flytur jeg kan ta i FS? Kom med tips til fly, scenery og slikt, payware ingen hindring!
Skrevet 17. mai 2006 18 år ENCN-LEAL Kjevik-Alicante Ligger ett flott free scenery av Alicante på Avsim
Skrevet 17. mai 2006 18 år Jeg ville anbefalt deg å kjøpe aerosoft beaver og ta deg en tur i cascades området! Du finner scenery på Avsim som er laget av James Belk.
Skrevet 17. mai 2006 18 år Dette er skuffende Marius, du spurte ikke meg! Forøvrig, Samos - Madeira, eller andre vei for den saks skyld er en kjempetur som annbefales på det sterkeste!
Skrevet 17. mai 2006 18 år VFR tur fra Bergen til Gran Canaria i etapper, i et småfly. Anholt i Danmark, Bordeaux i Frankriket, Andorra og Palma De Mallorca i Spania er fine steder å fly innom på veien. Fly nedover nordvest Afrika før du kryssen sjøen ut mot GCLP. Sceneris på http://walhalla.mine.nu/fs2004.php og fra Aerosoft og Simwings osv. Cessna 177RG er et fint fly for ruten. (Dreamfleet/F1) Eller en Norge Rundt tur, start på din hjemflyplass og fly Norge rundt, i etapper i småfly. Begge disse turene er opplevelser (innenfor flysimulering ) og du må gjerne ta mange bilder fra turen og legge ut etterhvert, evt. legge ut når du er ferdig. Anbefales på det sterkeste! Bruk frikvelder og ettermiddager. Morgenturer i helgene osv, hvis du ikke har annet å gjøre på Bruk 1 uke eller flere måneder, flotte turer! Kanskje i småfly til Asia?
Skrevet 17. mai 2006 18 år Ja, jeg har selv været i gang med en Tour de Scandinavia, med start i Copenhagen Airport Roskilde, men efter 5 stop havnede jeg på Kvernberget, og har ikke fløjet siden......so boooooring..... . Måske fordi jeg fløj i min Beech 1900 . Tror det bliver en Cessna Stationair eller noget i den stil næste gang jeg forsøger mig . VFR is the way to go!
Skrevet 18. mai 2006 18 år Forfatter Takker for svar! Dette er skuffende Marius, du spurte ikke meg! Skal huske på å spørre deg neste gang
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.