Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg synes konseptet med å ha oppvisning fra kl 20-01 er genialt! For det første er det rimelig unikt i flyshow-sammenheng og kan bli et bra trekkplaster at Midnight Sun Military Show faktisk foregår i midnattsol

Idèen er god ja, men ikke unik, Finland har arrangert årlige midnight sun airshows i mange år allerede, i tillegg til at showene deres gjerne er større.

Skrevet

Ta buss til "sentrum", eller "midten"... Og gå inn den porten du finner mest "merket" for flyshow på veien tenker jeg "" Sansynligvis innkjøringsporten som er mest avsidesliggende; den som er rett før rundkjøringen. Er ikke SÅ langt å gå fra sentrum... host... Midten...

Skrevet

Så lenge det ikke er du som har fyringsvakt så ""

Ellers forbindes jo slutten på suset med at det er "ut å gå", så det kan være derfor suset har en beroligende effekt i tillegg til at monoton "svak" støy generelt har en døsende effekt : )

Skrevet

Nam nam! ""

Vet du noe om det er meningen at noen av Tornadoene (skulle vel være en tysk Tornado der også) skal fly under stevnet? Det har vært Tornado på flere av stevnene tidligere, men aldri i lufta.

Det er flott å få litt inside-info! Så bare fortsett å holde oss oppdatert! ""

Skrevet
Bør kanskje melde inn Midnight Sun Military Show her så ikke noen potensielle deltakere havner på Midnight Sun Airshow i Kauhava, Finland.

Vel, nå har jo finnene et ganske så mye mer spennende program da, så jeg tror ikke de som måtte dra feil blir lei seg av den grunn ""

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...