Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Hei på dere!

Jeg var på SAS FA på omvisning i dag. Da var jeg så heldig og fikk 30 minutter i 737NG FTD simmen dems, nå kan jeg også bekrefte det at jeg som flyr mye på PMDG, og har en del timer i FS, KAN jeg IKKE lande en ekte Boeing 737!!!

Det var altfor vanskelig!

Men det var utrolig artig det alikevel selv om den ikke var i full motion,som de 4 andre simmene på SAS FA!!

Til info om den er det, at den er helt prikk lik, full motion 737NG cockpiten, bare det at den ikke rørte på seg!!

Men det var utrolig gøy alikevel! """"""""

Skrevet

Jepp, den er artig, tviler ikke et sekund på at du storkoste deg! Og det sies vel at noe slikt som 90% av opplevelsen kommer gjennom synsintrykket (litt usikker på tallet, men tror i vertfall ikke det var lavere). Prøvde selv en slik level-d sim med hydraulikken avslått, og jeg merket det kun når jeg tenkte over at den ikke var på.

Skrevet

Hallais igjen! "" Den kan være litt knotete å få ned, spesiellt når du er eneste pilot på kjærra "" Så du har en god unnskyldning der. Flyet er nesten beregnet på to!

Jeg er misunnelig på deg nå, selv om jeg har flydd der før! ""

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …