Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Hei igjen folkens!

Savnet litt informasjon om Unge Ørner så tok meg frihet nok til å sende en mail til NAK for å etterspørre dette populære arrangementet.

Fikk så og si tilbakemelding med en gang, så sett av 18. - 20 August 2006 for en forrykende helg!

Noen som har tenkt seg avgårde?

Skrevet
  • Forfatter

Ja Takeoff var virkelig en suksè, utrolig morsomt! Andreas, kanskje du kunne hatt interesse av å sitte på nedover hvis du er i Trondheim i denne tidsperioden? ""

Skrevet

Grrr. Snakker vi luftbåren transport her på fire motstående sylindre?

Sansynligheten er høy for at jeg er "i området" allerede siden helga havner rett etter en tre-ukers se-hva-som-skjer tur med skolen ""

Skrevet

Godt mulig jeg kommer dit jeg også, får se hvordan det passer med befalsskolen først.

Ivar, har du tenkt å fly nedover?

Skrevet
  • Forfatter

Det er nok det eneste alternativet, aldri i verden om jeg setter meg inn i en bil på tur ned dit. ""

Vi vår snakkes litt siden om dette Marius, evt. kan vi fly ned sammen og dele utgiftene!

Skrevet
  • Forfatter

Hei igjen!

Tenkte bare jeg skulle minne om at påmeldingsfrisen er nå på Tirsdag, altså 1. August!

Hvis det er noen som vil sitte på fra Torp, Rygge eller omhegn så har vi fortsatt ledig plass i LN-HOF! Send meg en PM om dette kunne vært aktuelt! ""

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …