Skrevet 11. mai 2006 18 år FlyMe forhandler visstnok nå om oppkjøp av Sterling, slik at man på lengre sikt - muligens skal danne en ny nordisk lavprisgigant bestående av: FlyMe, Sterling, Norwegian, FlyNordic (Finnair). FlyMe er allerede i gang med å overta flyselskapet: Fly LAL - Lithuanian Airlines. Les mer om denne interessante nyheten her: http://www.boarding.no/art.asp?id=21506
Skrevet 11. mai 2006 18 år Jeg kommer til å bli forbannet om selvstendige Norwegian skal bli kjøpt opp av noe dritt fra Sverige. Om de gjør det... Det KAN jo bare ikke gå bra etter alt det negative vi har sett fra sammenslåinger av flyselskaper.
Skrevet 11. mai 2006 18 år Jeg kommer til å bli forbannet om selvstendige Norwegian skal bli kjøpt opp av noe dritt fra Sverige. Om de gjør det... Det KAN jo bare ikke gå bra etter alt det negative vi har sett fra sammenslåinger av flyselskaper. Mer enig går det ikke ann å bli!
Skrevet 11. mai 2006 18 år Forfatter At det er store muligheter for at Norwegian blir kjøpt opp, er ikke en ny "problem"stilling. Hvis ikke svenskene kjøper DY, så gjør vel kanskje islendingene det? Men vi får håpe Norwegian klarer seg alene så lenge som mulig, stort er ikke alltid best...
Skrevet 11. mai 2006 18 år Hvorfor er det slik at alle flyselskaper er nødt til å bli kjøpt opp av andre etter en stund? Norwegian som har gått som smør i det siste er jo langt fra konkurstilstand så forstår ikke hvorfor de ville tenkt på dette. Det er helt tragisk om dette skjer!
Skrevet 12. mai 2006 18 år Forfatter Norwegian blir nok ikke med i denne "fusjonen" med det første, så vi kan nok heldigvis puste lettet ut i så måte. Men at Sterling og FlyMe (og evt. FlyNordic) gjør dette, skal man ikke se bort fra. Norwegian avviser spekulasjonene: http://www.boarding.no/art.asp?id=21523
Skrevet 12. mai 2006 18 år Jeg kommer til å bli forbannet om selvstendige Norwegian skal bli kjøpt opp av noe dritt fra Sverige. Hehehe ! De trenger jo ikke ta over hele Norwegian, med alt hva det betyr, bare de repainter sine tamponger så er jeg fornøyd.
Skrevet 12. mai 2006 18 år Forfatter Repaint av DY ja, sier ikke nei-takk til det. Eller for å si det på en annen måte: "rød-farge i horisontale linjer, jeg sa HORISONTALE - IKKE vertikale!"
Skrevet 12. mai 2006 18 år Hehe Ble glad da jeg fikk høre dette da... Kunne ikke blitt bedre! Ganske så mislykket forsøk får en si når hele gjengen takker nei... [color:"red"] HEIA BJØRN KJOS! [/color]
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.