Skrevet 10. mai 2006 18 år Mai-utgaven av Airliner World (side 18) trigget meg - en 767-205ER mellom USA og UK. Serienummeret avslører at det er gamle "Harald Hårfagre" LN-SUV . Den ser slik ut nå. Mer om selskapet MAXjet Airways. God plass - konfigurert i all-business med 102 seter. Det som er litt forvirrende er at Airliner World bruker ER-betegnelsen. Michael, sjekker du
Skrevet 10. mai 2006 18 år I følge Aerotransport Databank er det LN-SUV som nå er hos MAXjet. Maskinen har tydeligvis vært innom mange selskaper, det er listet opp bl.a. VARIG (PP-VNL), TACA (N767BE), Thomsonfly (B-BNAX), Trans World AL og Gulf Air(N650TW - converted to 767-205) og Aero Continente (OB-1758).
Skrevet 10. mai 2006 18 år Serienummeret avslører at det er gamle "Harald Hårfagre" LN-SUV . I følge Aerotransport Databank er det LN-SUV som nå er hos MAXjet. Hallo?
Skrevet 10. mai 2006 18 år Forfatter Michael, jeg har funnet svaret. Den ble konvertert til ER da den kom til TWA i oktober -87 og fikk reg N650TW. Jan Henrik; jeg lurer også på om du finner noe som ikke stemmer i det jeg skrev i starten?
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.