Skrevet 9. mai 2006 18 år var det noen som så F-16 flyet som kosa seg med litt akroflyging over lillestrøm i dag ell? tok av fra kjeller.....ekke så ofte man ser F-16 på kjeller lenger
Skrevet 9. mai 2006 18 år Det var en F-16 som skal ha oppvisning på flydagen nå på søndag. Han drev å trente idag. Jeg prøvde å få begynne litt senere på jobb så jeg fikk tatt bilder,men det gikk til helsikken. Jeg så Mustangen igår over OSL forresten. Vel håper det blir bra vær på søndagen. Jeg gleder meg
Skrevet 9. mai 2006 18 år Forfatter ja han drev nok å trente...fikk jo et lite airshow i dag også på vei til jobben:-D men det kom en BJ av typen dassault Falcon 20 tror jeg det var som tok av fra kjeller....hadde rettning sør da. men gleder meg villt til flystevnet ja....blir herlig å få se F-16 igjen..hakke sett dem i lufta på en stund...vel så dem i dag da og fett var det:-D og til alle dere andre simmere...ha en trivelig sommer og nyt sola og fly som bare pokker:-D
Skrevet 9. mai 2006 18 år ekke så ofte man ser F-16 på kjeller lenger Ehh?? ikke ofte. går nå på skole der jeg. Syntes det er ofte nok lyden dundrer inn i klasserommet...
Skrevet 9. mai 2006 18 år PRESSEMELDING: VARSEL OM LAVFTFLYGNING I anledning trening til "åpen dag" på Kjeller førstkommende helg vil det i morgen, tirsdag 9. mai bli gjennomført treningsflygning med F-16 Kampfly i området Kjeller, Lillestrøm og Skjetten. Av sikkerhetsgrunner må kampflyet trene på programmet som skal flys under "åpen dag". Flygningen over de aktuelle områdene vil bli gjort med tidvis høy motorsetting, noe som vil medføre en del støy. Det er planlagt med inntil 3 overflygninger over de aktuelle områdene i et begrenset tidsrom, mellom klokken 13:00 - 16:00. Hver overflygning vil ha en varighet på 5-10 minutter over de aktuelle områdene.
Skrevet 9. mai 2006 18 år Forfatter overflygning kanskje ja...men jeg har ikke sett så mye F-16 ta av fra kjeller
Skrevet 9. mai 2006 18 år overflygning kanskje ja...men jeg har ikke sett så mye F-16 ta av fra kjeller Jeg bor 300 meter ifra Kjeller. Overflygninger er det lite av, men takeoffer er det masse av, opptil flere ganger i uka faktisk. Når jeg hører de ruser opp titter jeg ut av vinduet og ser de stiger rett opp. Grunnen til at de stiger rett opp til angitt høyde, er at de skal kunne ta en glideflukt ned igjen enten til ENGM eller ENKJ ved eventuellt utfall av motor. Men, det er masse takeoffer på Kjeller!
Skrevet 10. mai 2006 18 år Ser at portene åpner kl. 10:00 på søndag, men er det noen som vet noe mer om tidspunktet når selve oppvisningene vil foregå ? Mvh Bernt
Skrevet 10. mai 2006 18 år oohh... er søkke lei F-16, er lei av å holde kaffekoppene på plass i skapet hver gang de tar av. og når de flyr med 4 - 6 fly, 3 gang om dagen... ja... da blir det mye bråk. bor tilfeldigvis 50 meter fra rullebanen i bodø, og jobber på flyplassen. så det blir dobbelt opp
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.