Skrevet 1. mai 2006 18 år vet ikke hvor mange som har sett det før meg,men iallefall Komplett AIP ligger nå på nett på www.ippc.no eller også på denne direktelinken Så da er det bare å la printern gå varm
Skrevet 2. mai 2006 18 år Forfatter Dette har allerede vært oppe tidligere.. Det kom ikke som noe stor overaskelse, ville bare nevne sånn i tilfelle
Skrevet 2. mai 2006 18 år Kjempe fint! Fikk det ikke med meg jeg heller... Finnes det noen sider med AIP til danske, tyske og italienske flyplasser? Har ikke satt meg så mye inn i bruk av kart, men nå er det på tide.
Skrevet 2. mai 2006 18 år Her finner jeg veldig mange av mine kart : link PRC Gå inn på Vatsim Chart Center på høyre side av siden. Ellers her for Tyskland, Østerrike, Sveits ? Håper du finner noe du kan bruke.
Skrevet 3. mai 2006 18 år Jepp, Morten. Mvh, Kjell (Og siden jeg er slik en kjekk og grei kar får du med Færøyene og Grønland på kjøpet.... )
Skrevet 3. mai 2006 18 år Prøver her og.. charts til Dagali,Geilo. Hvor? noen som har et? Fins IKKE på AIP Norge..
Skrevet 3. mai 2006 18 år Prøver her og.. charts til Dagali,Geilo. Hvor? noen som har et? Fins IKKE på AIP Norge.. Sjekk mail..... mvh HP
Skrevet 3. mai 2006 18 år Glemte at jeg hadde Rome scenery fra LAGO, og der følger det med kart til alle flyplassene i område rundt Roma. Snakk om å følge med. Hehe..
Skrevet 4. mai 2006 18 år Takker Kjell! Driver å flyr på LAPTOPEN, du så den sikkert i klasserommet når vi hadde COM . (Skal fly ENTO-EKAH ikveld)
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.