Skrevet 28. april 2006 18 år I dag braker det løs med Tønsberg Fallskjermklubbs nyanskaffelse LN-JMP på Jarlsberg. Et utdrag av programmet: 1315 Tale ved Fylkesmann Mona Røkke med påfølgende Offisiell Dåp av LN-JMP ”Tunsberg 1” 1325 Innlasting av løft nr 1 ”Tunsberg 1” 1’ste Pilot: Thore Virik ”2’dre Pilot”: Mona Røkke (Mona Røkke blir med i flyet hvis det kan ta av iht tidsskjema) 1330 Take Off 1340 Drop Strømhopp i ca 4000’ Se fallskjermklubbens nettsted.
Skrevet 28. april 2006 18 år Noen som vet ca. åssen de nye fargene blir på den? Kan sikkert painte den jeg da.
Skrevet 28. april 2006 18 år Forfatter Trodde ikke den skulle få andre farger enn det den hadde da den kom hit 2. påskedag: http://www1.airpics.com/showimg.php?imgid=94363
Skrevet 28. april 2006 18 år De må nå i det minste male over den nye døra. Den ser jo helt for jævlig ut...
Skrevet 28. april 2006 18 år Jeg lurer på om ikke den døra skal bort, eller i alle fall fjernes når det skal hoppes. Innenfor er ei plexiglassdør eller noe slikt som skyves opp og inn under taket (på trinser) når det er klart for hopping.
Skrevet 28. april 2006 18 år Som Gunnar skriver, så er det visst bestemt at flyet ikke skal lakkes, og om den tid kommer at den trenger ny lakk, så blir det et nytt strøk med kamo... ...og de hvite dørene satt der i forbindelse med turen over atlanteren da hoppdøra trekker fælt og er lite støyisolerende, og er nok allerede fjernet siden flyet ble tatt ibruk idag...
Skrevet 28. april 2006 18 år Ja idag har det vært trafikk på scanneren her med LN-JMP som innslag flere ganger. Jeg fikk heller ikke kjangs til å være der siden jeg jobbet selv, men Søndag blir det vel mere tid håper jeg. Som alle andre sier skal ikke JMP lakkeres annet enn i den farven den er. Dette pga. historien bak flyet. De er opptatt av at den skal ha orginalutseende.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.