Jimmy Nielsen Skrevet 31. januar 2001 Skrevet 31. januar 2001 Hej alle.. Er der nogen der kan anbefale Proflight2000 ? Kan man lave sine egne ATC-flights med fuld ATC? TAkker for alle svar! Siter
Bjørn Olav Henjum Skrevet 1. februar 2001 Skrevet 1. februar 2001 Selv har jeg ikke prøvd ProFlight, men jeg har et lignende program som heter Radar Contact. Jeg har sett mange sammenligninger mellom de to programmene, og sistnevnte går som regel best ut. Det lager ATC-adventures av en hvilken som helst flightplan, og kompleksiteten og realismen på disse adventurene er imponerende. Les mer på http://www.flightsimmers.net/radarcontact/" TARGET=_blank>hjemmesiden. ------------------ Bjørn Olav Henjum henjum@privat.cybercity.no Siter
Fred Solli Skrevet 1. februar 2001 Skrevet 1. februar 2001 Hei Jeg har begge og kan vel anbefale RadarContact som det beste. Men Proflight har sine sterke sider også. Du kan lage en VFR flight, du har controllere med riktig aksent, mer tilrettelagt grensesnitt og kanskje enklere å bruke. Men er befengt med en del feil fortsatt, den verste er at du må bruke US settinger for å kompilere adventure pga. databasestrukturen. GameCommander styring(Voicekontroll) er fullt utbygd i PF2000, men også mulig i RC99 om enn ikke like elegant. Radarcontact har du muligheten til å teste ut for du eventuelt kjøper det. På hjemmesiden finner linker til nedlasting. Kan nevne at versjon 2.2 er i beta-test for øyeblikket.(Er beta-tester.) Det vil hovedsakelig bli flere områder med eget chatter. Versjon 3.0 er på planleggingsstadiet idag og jeg kan desverre ikke komme med detaljer men her er det mye spennende på gang. Hilsen Fred Siter
Jimmy Nielsen Skrevet 1. februar 2001 Forfatter Skrevet 1. februar 2001 Hej begge Tusind tak for svar, jeg vil nu selv sammenligne disse produkter og vælge det bedste (efter min mening). TAK TAK [Endret av Jimmy Nielsen 01-02-2001.] [Endret av Jimmy Nielsen 01-02-2001.] Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.