Skrevet 24. april 2006 18 år Alltid oppdatert! AIP NORWAY [image]http://d20.homelinux.net/Anim/PDVD001.jpg[/image]
Skrevet 24. april 2006 18 år Alltid oppdatert! AIP NORWAY Det redda min kveld etter 13 timer på jobb!
Skrevet 25. april 2006 18 år hehe, det betyr ikke at de kartene merket 2002 ikke er gyldige vet du. kart er gyldige inntil nye kommer ut. nye kart kommer ut når nye revisjoner gjøres og det gjøres kun når noe vesentlig blir endret. Jan Roar Rød
Skrevet 25. april 2006 18 år Vesentlig og vesentlig fru Blom. Satt med en papiroppdatering til AIP for en stund siden. På mange av sidene var eneste forskjellen at "Luftfartsverket" var byttet ut med "Avinor"
Skrevet 25. april 2006 18 år Alltid oppdatert! AIP NORWAY [image]http://d20.homelinux.net/Anim/PDVD001.jpg[/image] Er ikke AIP oppdatert? Har også lest 2002 på mange av Widerøe sine Jeppesen kart. Du tenker kanskje på AIP kartene som ligger i databasen til flightsim.no! De er ikke helt oppdatert
Skrevet 25. april 2006 18 år Agnor, hehe, det betyr ikke at de kartene merket 2002 ikke er gyldige vet du. kart er gyldige inntil nye kommer ut. nye kart kommer ut når nye revisjoner gjøres og det gjøres kun når noe vesentlig blir endret. Jan Roar Rød
Skrevet 25. april 2006 18 år Altså kartene er merket med den dato de ble endret/publisert, har det ikke skjedd endringer har det heller ikke kommet nye kart med nye dato'er.. Altså er selv kart merket med 2002 "oppdaterte".
Skrevet 25. april 2006 18 år Okey.. jeg vet jo ikke. Bare fått med meg "jaget" etter realisme her inne så med alt prat om alltid måtte ha siste airac cycles osv osv osv.. så trodde jeg at 2002 kart måtte være eeeeeldgamle Tro om jeg kan bruke bestefars kart fra 52?
Skrevet 26. april 2006 18 år ...vel det kom nettopp en STOR oppdatering av AIP. Så det meste er nok utdatert.
Skrevet 28. april 2006 18 år Jeg har bare sjekket noen få, men det ser ut som den store oppdateringen fra 13 april er inkludert. De samme kartene ligger jo også på Eurocontrol, fordelen der er at de også er listet opp med utgivelse/endringsdato så en slipper å åpne for se når de er endret. Men ellers virker dette ok, enkel og rask tilgang. Per Arild
Skrevet 29. april 2006 18 år Men.. jeg så etter et kart for Geilo,Dagali ENDI. Det fins ikke der. HVorfor? Og hvor kan man få tak i det?
Skrevet 30. april 2006 18 år på Eurocontrol så må man jo logge seg inn og masse greier.. ippc.no er jo mye raskere, eller og ha nyeste AIP på CD som jeg har.....
Skrevet 2. mai 2006 18 år Jeg går inn og velger f.eks. Flesland, men det kommer ikke opp noen kart. Står bare Instrument Approach f.eks. men ikke noen kart...
Skrevet 2. mai 2006 18 år IE. [image]http://i5.photobucket.com/albums/y168/BRA691/Problem_AIP.jpg[/image]
Skrevet 24. mai 2006 18 år Jeg får heller ikke opp noe. Prøvd med både IE, Opera og Firefox. Men en annen pc i huset får opp alt
Skrevet 25. mai 2006 18 år Det kan vara Norton Antivirus som är i farten, vi har haft detta problem med Svensk AIP också. Alla filer som har namnet "AD" i sig filtreras bort eftersom den tror det är reklam.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.