Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Hei Allesammen!

Jeg og Agnor Bertheussen var på nattevakt med Mads Inge Otterstad i natt i flytårnet i Tromsø. ""

Med et tasteklikk, så spurte jeg og Agnor om å komme en tur i tårnet, for Mads Inge var alene i tårnet i Tromsø!

"" Og han sendte tilbake, at det var ingen problem bare kom.

Det var en hyggelig natt, vi kom vel i halv 1 tida og dro hjem igjen i 06 tiden i morges! ""

Det var en lærerik natt både for meg og Agnor, det kommer bilder i løpet av dagen! ""

Skrevet
  • Forfatter
Er det slik Avinor får tak i gratisarbeidende flygeleder-assistentassistenter i disse tider som ansatte flykter fra selskapet? ""

"" Tror ikke det nei! Vi bare satt og så på TV og spiste pizza og bare tok det kuli, inntil jeg kom inn på MSN, da Mads var pålogget, og kom til å tenke at hva skal vi gjøre i natt? JO, jeg spørr om jeg og Agnor kan komme ned en tur, og han syntes det hørtes artig ut! Og Agnor hadde aldri vært oppe i Tårnet i Tromsø før, og han syntes dette var kjempegøy! Vi hadde en lærerrik natt og lærte ganske mye av dette besøket midt i svarte natta!

Det kom jo fly også! Det kom et klokka 0330 og så kom det et fly klokka 0430 så det var litt og se på der da.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …