Christian Sager Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Søndag 23 april mellom klokken 2000 og 2200 er alle landings avgifter fjernet på alle flyplassene i Oslo AOR! Dette grunnet Senior Controller trening! Søndag er det meldt overskyet vær, så intressante approacher kan det bli mange av! Dere må gjerne fly mer enn en tur også denne kvelden! Jeg setter også stor pris på andre ATCer rundt om kring i landet, men ENOS AOR vil jeg ha for meg selv Benytt gjerne denne kvelden til å staffe Norge så mye som mulig! Siter
Stig Sandnes Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Er store muligheter for at ENBD South/Central/North kommer online Siter
Jan Kristiansen Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Regner med at Dere dukker opp og lager ltt liv for Christian på hans trening til å bli Senior Controller. Vi trenger det.. Siter
Trond Meier Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Er store muligheter for at ENBD South/Central/North kommer online Vil du ha sør også stig? Ellers så tar ev. jeg det om jeg klarer å komme meg hjem i tide Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.