Skrevet 20. april 2006 18 år Har lagt inn FS9 på min bærbare, må fly litt på ENHF så jeg får bedre oversikt Men må kjøpe meg en joystick. Var inne på Flightsim shoppen og fant Logitech Extreme 3D Pro. Er denne bra? Jeg venstrehendt og lurte på om den er formet for høyrehendte? Ser at det er en knapp på venstre side på selve stikka, men det gjør ikke noe.
Skrevet 20. april 2006 18 år Jeg har den, den er formet for høyrehendte. Jeg er veldig fornøyd med den. Men siden du er venstrehendt synes jeg du burde satse på en annen joystick. De har noen på komplett og psdata. Stian
Skrevet 20. april 2006 18 år Jeg har den andre Logitech'en (Force 3D Pro). Den er også formet for høyrehanda, men det virker som om den ligger relativt godt i venstrehanda også. Men den er jo litt dyrere da ...
Skrevet 21. april 2006 18 år Forfatter Hmm! Det var jo synd! Hadde egentlig ikke tenkt å investere i Force Feedback. Er noen andre som kan anbefale noen stikker som passer bra for venstre hendte. Helst med 4 akser?
Skrevet 21. april 2006 18 år Jeg har ikke en anbefaling, heller det motsatte. Har en Saitek X52, denne fungerer ikke for venstrehanda. Bare som orientering!
Skrevet 21. april 2006 18 år Anbefaler Saitek Cyborg evo. Den fåes med og uten force feedback. Den kan justeres like godt for venstre som for høyre hendte. Kåret til verdens mest tilpasselige joystick. Vet ikke om testen er gammel eller om det bare var noen som fant det på da Leste det en plass... Vegard
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.