Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet
  • Forfatter

Husk å takk Torfinn Nome også da. Det er han som faktisk leverer båndbredde til dette.

Vi andre bare har på en scanner. """"

Skrevet
  • Forfatter

Alt er oppe og går.

Du må lime inn url`n i winamp, mediaplayer el.

EDIT. Nå kan dere bare klikke rett på url`n i første innlegg og få den opp automatisk tror jeg.

Skrevet

Edit-knappen er der for en grunn.

Skal man addere alle frekvensene er også 118.85 Director ved en del trafikk, men den bør kun legges inn når man vet at den er i bruk i så fall.

Skrevet

Til de av dere som har prøvd å lytte på Kvernberget Streamen må jeg desverre beklage litt :P

jeg har klart å skru ned volumet helt på scanneren.

Men i morgen blir den oppe med lyd igjen :P

aner ikke hvordan jeg har klart det, men men.

Skrevet

BTW:

Er det mye forsinkelse på noe sånt som dette her ? Sitter å ser på at flyene lander her i KSU, men streamen kommer ofte sent med meldingene. Landingcleranse rett over Rema 1000 på Løkkemyra, er vel noe sent ?

Skrevet

En stream er nødvendigvis ofte sen ja. Spørs veldig på server og hvor mange som lytter.

jeg satt på skype sammen med et par, og hørte på samme stream som de, og aktiviteten på min stream kom kanskje 10-20 sekunder etter.

Skrevet
  • Forfatter

Normalt er det cirka 15-20 sekunder forsinkelse og det er ikke noe vi kan gjøre noe med. Men noen ganger har jeg vært borte i at det kun har vært 1 sekund forsinkelse, så det er litt opp og ned som Trond sier mht. hvor lange lyttere og sånn det er.

Skrevet
  • Forfatter

Nå er freq på Farrs streamen konsentrert på dette området pga at LN-JMP skal fly ifra Torp til Jarlsberg idag.

Regner med at den er på Jarlsberg ikke så lenge etter 14:00, men det kan være tidligere.

Første gangen denne Twin Otteren setter hjula på Jarlsberg blir idag. ""

Masse VFR idag i dette området også. Cavok her idag. Varmt og godt. ""

Skrevet

Hvorfor har det seg slik at når man trykker på linken til streamen fra Kvernberget er det Farris/ENOS man lytter til? Er ikke streamen fra Kvernberget oppe lenger?

Skrevet

Kvernberget kommer opp på Tirsdag igjen, klarte å slite av kabelen her ""

Men er ikke streamen for ENKB oppe, blir du sendt videre til neste tilgjendelige stream

Skrevet

Å!!! Er det så mye å mase om, Daniel?!?!?! Kan du ikke sende PM til de som streamer? Jeg begynner å bli lei av at hver gang det er noe om straming så er det du som har ordet.

Skrevet
Å!!! Er det så mye å mase om, Daniel?!?!?! Kan du ikke sende PM til de som streamer?

Kan ikke du sende mail til de som maser? ""

--

Flott, Tom Arne, visste ikke at jeg kunne høre på flygeledere over internett ""

Skrevet

Min er nede nå fordi det ikke er trafikk nå.

Bergen streamen er nede fordi serveren var litt klikk tidligere i dag.

Kommer nok online igjen i Morra regner jeg med

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …