Skrevet 13. april 2006 18 år Hvem er det som er ansvarlig for FlightSim.no Multiplayer Server?? Det er stortsett umulig å komme inn der, er det noen som vet hvordan det fungerer
Skrevet 13. april 2006 18 år Om du har brannmur er det et problem. Se ellers http://www.flightsim.no/mp/ for nærmere info. God påske til deg også. Ådne
Skrevet 15. april 2006 18 år Har ikke FS her, da datamaskinen står igjen i Drammen. Men jeg hadde dette problemet de to siste ukene før påske. Kom konsekvent ikke inn pga. "Could not connect at this time" eller lignende beskjed.
Skrevet 15. april 2006 18 år FS hos meg låste seg nå når jeg skulle prøve å komme inn på MP. Fortærende harmelig, da jeg allerede var i luften.
Skrevet 16. april 2006 18 år Noen som har problemer med MP idag? Når jeg prøver å koble meg opp så fryser FS og må lukke FS med Windows Oppgavebehandling. Var senest inne igår og var ikke noe problem.
Skrevet 16. april 2006 18 år Jepp, samme trøbbel her. Fryser når man prøver å logge på og hele sulamitten må restartes. Videre tar det utrolig lang tid for å få serverstatus... Denne viser også kun Iceman pålogget. Nå MÅ noen SJEKKE SERVEREN !!! [color:"red"] [/color]
Skrevet 16. april 2006 18 år Jeg sier bare.. VATSIM! Så slipper du problemene med at folk ikke kan koble til
Skrevet 17. april 2006 18 år Hadde sikkert vært veldig ok det. Men må nok få litt fler timer bak spakene først tror jeg. Synes det er komplisert som det er .
Skrevet 17. april 2006 18 år Dette har blitt nevnt flere ganger før. Det er rett og slett en kødd som ikke har åpnet alle portene, og da kan ikke andre joine.
Skrevet 17. april 2006 18 år Åpnet "alle" portene? Du må vel bare åpne 1 port hvis du er bak en brannmur eller router. Men uansett så ble det ordnet litt utover kvelden igår så nå er alt bra igjen
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.