Skrevet 13. april 2006 18 år Da ser det jammen ut til at det er kommet en oppdatering på images for Norge! Denne gang Stavanger-området, nærmere sagt rundt Sola. De som skal på førstegangstjeneste snart kan jo også stifte nærmere bekjentskap med Madla-leiren :-) Da kunne jo neste google earth-oppgave være: Finn hvitt fly med rød/orange tupp på ENZV...
Skrevet 13. april 2006 18 år Sola har vært highres siden jeg lastet ned Google Earth i November 2005.
Skrevet 13. april 2006 18 år Finn hvitt fly med rød/orange tupp på ENZV... Du mener et Norwegian fly?
Skrevet 13. april 2006 18 år Forfatter Sola har vært highres siden jeg lastet ned Google Earth i November 2005. Nytt for meg Du mener et Norwegian fly? Nope
Skrevet 13. april 2006 18 år Og jeg leste nett i avsien at Bergens-ormådet skal bli bedre detaljert i Google Earth enn New York. Og for de som har tatt en titt på New York i GE så er det jo bare å glede seg
Skrevet 13. april 2006 18 år Forfatter Det er fordi det bare finnes småting i den byen *Erte på seg folk derfra* Bergensere på besøk i Påsken nevnte at de hadde lest det i BT ja!
Skrevet 13. april 2006 18 år Finn hvitt fly med rød/orange tupp på ENZV... TNT sin BAE/avro som står ved vargo terminalen på siden av GA ved rullebane 18
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.