Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men Tom Arne hvordan klarer du engentlig og streame ENBR fra der du bor?

The Lord works in mysterious ways.....

...og dette er lov?

Noe du ikke har fått med deg eller?

La merke til i en annen tråd at du ikke var så happy for at det er lovlig å ha scanner også.

Kan du gi meg en forklaring på hvorfor du er så imot dette egentlig.?

Skrevet

Man har lov til å eie scanner, men ikke å videreformidle!

Hvorfor jeg ikke liker det? fordi jeg blir lyttet på av folk som ikke burde lytte på. Det er com. mellom fly og ATC, ikke Ola Nordmann.

Skrevet

Hvorfor jeg ikke liker det? fordi jeg blir lyttet på av folk som ikke burde lytte på. Det er com. mellom fly og ATC, ikke Ola Nordmann.

Hva er det liksom som kan skje hvis andre hører på?

Tror terrorister bruker noe annet enn en stream til å få med seg ting.

Skrevet
bruk huet litt, så er det ikke så vanskelig å tenke ut hva som er negativt med det

Tenker hardt her nå, men nei. Kommer ikke på noe i farta.

Gi meg et hint da.

Så farlig kan det da ikke være. Det er jo lov i USA som er et av de strengeste landene i verden.

Skrevet

Nå har jo politiet i både Oslo og Trondheim blitt streama på nettet i flere år, uten at det har ført til noen konsekvenser.. Så jeg syns iallefall ikke at ATC streaming er noe værre iallefall ""

Skrevet

Cato, jeg ser vel ikke helt grunn til ikke å like det? Er jo ikke statshemmeligheter som blir utvekslet mellom fly og flygeleder akkurat. Ikke tror jeg at radiokommunikasjon mellom fly og flygeleder kan hjelpe en eventuelt terrorist så langt på vei heller ""

Skrevet
Nå har jo politiet i både Oslo og Trondheim blitt streama på nettet i flere år, uten at det har ført til noen konsekvenser.. Så jeg syns iallefall ikke at ATC streaming er noe værre iallefall ""

Vet du hva addressen er til dem ? Kunne godt tenkt meg og hørt litt.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...