Skrevet 4. april 2006 18 år hei,er det noen andre som har problemer med servinfo.Kommer ikke inn,er ute å flyr nå online.På watsim innfo er jeg ikke online,er det noen som kan se meg.
Skrevet 4. april 2006 18 år Jeg ser du er online på vatsim: http://vacc.fi/services/worldonline.php Callsign: SAS749 Aircraft: B744 Flight Rules: IFR - Instrument Flight Rules Pilot's name: geir thoresen ENVA Pilot ID: 902011 Filed Departure Time: 07:30 Departure APT: ENGM Oslo Gardermoen (489 nm behind) Estimated Time Enroute: 04:30 Estimated Arrival Time: 04 / 11:05 Destination APT: LGSA Souda (1075 nm to go) Planned FL: 300 Current Altitude: 29908 feet Planned Speed: 300 Current Groundspeed: 478 Set Squawk Code: 2200 Planned Route: DRE KEROP NEPOS VAGEN RAXAD TSL AGISA SKP KEA MIL Remarks: sID/STAR/FMC.SPEAK LOUD AND KLEAR, PLEASE. /V/ Det er ikke altid at server informationerne når over til ServInfo. Nu, hvor du har fået svar; så en lille sidebemærkning. Kan du overtales til at benytte store bogstaver og rigtig tegnsætning (og mellemrum efter punktum/komma)? Det gør det meget nemmere at læse for os andre.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.