Skrevet 1. april 2006 18 år Dersom det er Lanzarote-elskere her på forumet (er ihvertfall den beste flyplassen å spotte på!) så blir tilbudet til Lanzarote noe redusert. MyTravel (repr. ved Ving & Saga Solreiser i Norge) vil kutte ut Lanzarote som destinasjon fra sitt program. Dette grunnet stadig dårligere belegg, mye fordi klimaet (ustabilt og dårlig vær) på øya har ført til stadig færre reisende. Star Tour (med sitt selskap Britannia) vil dog fortsette med trafikken til Lanzarote som før, med sine B738. Mer info her: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=142443
Skrevet 1. april 2006 18 år Vræææææl!!!!! Neida, synd fordi jeg skulle gjerne besøkt mormor og morfar der nede til vinteren. Ps. vet at Star Tour flyr dit, men ikke til det hotellet.
Skrevet 1. april 2006 18 år Forfatter Det er ikke tilfeldigvis hotell-leilighetene: Cocoteros du tenker på?. Cocoteros ligger i Puerto Carmen, er kjempeutsikt fra det hotellet - men bildene lyver veldig. Man får nesten sjokk når man ser hotellet i virkeligheten spør du meg, rimelig bråkete rundt - med en av hovedveiene rett nedenfor. På bildene ser det ut som hotellet nærmest ligger for seg selv.
Skrevet 1. april 2006 18 år Det er kanskje det, husker ikke helt hva hotellet heter, men det ligger i Puerto Carmen tror jeg.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.