Skrevet 1. april 2006 18 år For de som er interessert kan jeg melde om at det i forbindelse med øvelsen som foregår i Skagerak kommer fire norske, og seks utenlandske F-16 til Sola i kveld. I følge kilder i tårnet vil de komme ca 1930.
Skrevet 1. april 2006 18 år Argh.. Irriterende at man bor så langt unna. Jaja, håper noen tar bilder! [color:"white"] Yeah, right.. hehe [/color]
Skrevet 1. april 2006 18 år Argh, Irreterende at det er 1.april idag. Ellers hadde vel jeg/vi tatt en tur ut? Men det som også er drit, er at hvis du snakker sant og de kommer, så sitter me hjemme fordi vi ikke trodde på deg. Og det er jo også kjedelig.
Skrevet 1. april 2006 18 år Argh, Irreterende at det er 1.april idag. Ellers hadde vel jeg/vi tatt en tur ut? Sier du det Hadde vært der allerede jeg
Skrevet 1. april 2006 18 år Jepp! Bare huske mat og drikke (Kansje litt varme klær og men samma det. Kan ikke bli lei av spotting )
Skrevet 1. april 2006 18 år Forfatter Jeg skal i alle fall ut. Så hvis dere andre vil sitte hjemme i stua, så får dere kose dere!
Skrevet 1. april 2006 18 år Gidd å si det Thomas, nå kjenner jeg det i kroppen at jeg vil ut å ta bilder, men jeg tør ikke fordi det er 1.april. Men hvor har du fått det "tipset" fra?
Skrevet 1. april 2006 18 år Tørr ikke? Det verste som skjer er at du får "haha! aprilsnarr!" servert i ansiktet. Og that's it.
Skrevet 1. april 2006 18 år Forfatter Gidd å si det Thomas, nå kjenner jeg det i kroppen at jeg vil ut å ta bilder, men jeg tør ikke fordi det er 1.april. Men hvor har du fått det "tipset" fra? I følge kilder i tårnet vil de komme ca 1930.
Skrevet 1. april 2006 18 år Er det på noen mulig måte å få bekreftet dette? Hvis eg ringer de? Er nå ganske sur på deg Thomas, du kunne godt sagt det igår, slik at vi viste at det ikke var en aprilspøk.
Skrevet 1. april 2006 18 år Forfatter Er det på noen mulig måte å få bekreftet dette? Hvis eg ringer de? Er nå ganske sur på deg Thomas, du kunne godt sagt det igår, slik at vi viste at det ikke var en aprilspøk. Tror du tårnet deler ut info om flys ankomsttider til alle som ringer og spør?
Skrevet 1. april 2006 18 år Øyvind, hvis du stikker nå, så kan du spotte hele dagen, og vente til flyene kommer, og hvis de kommer, så får du en ekstra bonus Kommer de ikke, så har du likevel fått spotta litt
Skrevet 1. april 2006 18 år Øyvind, hvis du stikker nå, så kan du spotte hele dagen, og vente til flyene kommer, og hvis de kommer, så får du en ekstra bonus Kommer de ikke, så har du likevel fått spotta litt I følge avinor skal det være 13 landinger fra nå og frem til 21:00... Det er med helikopter.. Kjedelig.. Og kalt..
Skrevet 1. april 2006 18 år Ey Thomas! Jeg har jo sagt du ikke skal videreformidle slik informasjon jeg gir om militære flighter!
Skrevet 1. april 2006 18 år Jaja bare å brøle ut. Jeg har ikke vært andre steder enn hjemme og hos noen venner..
Skrevet 1. april 2006 18 år Jasså. Innlegg slettet av Karl Mathias Moberg Det sto da at du satt på Sola sitt nett der i sta men.
Skrevet 1. april 2006 18 år Skulle se om noen brølte ut aprilsnarr EDIT: Joda, noen gikk på tror jeg http://www.flightsim.no/forum/showflat.php?Cat=0&Number=444042&Main=444042#Post444042
Skrevet 1. april 2006 18 år EDIT: Joda, noen gikk på tror jeg http://www.flightsim.no/forum/showflat.php?Cat=0&Number=444042&Main=444042#Post444042 Beklager, det var kanskje derfor jeg skrev at jeg gikk før
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.