Tarjei Lundarvollen Skrevet 26. januar 2001 Skrevet 26. januar 2001 Idag har det skjedd noe merkelig når jeg går til fs.no, idet hovedsiden kommer frem så kommer også en fil for nedlasting, filnavnet er: conchknew.exe (og det er getright som åpnes). Dette har skjedd alle gangene jeg har vært på fs.no idag (5-8 ganger elns). Hva er dette for noe, flere som har opplevd det samme ? Vennlig hilsen Tarjei Lundarvollen Siter
Stein Andersen Skrevet 26. januar 2001 Skrevet 26. januar 2001 Samme hos meg også. Har ikke peiling på hva det er. ------------------ Stein Siter
Dag Johansen Skrevet 26. januar 2001 Skrevet 26. januar 2001 Det er rubrikken med ATC og Piloter i Norge som gjør dette. Thomas hadde lagt inn en ny funksjon for piloter, og samtidig gjorde jeg en endring som skulle gjøre at serveren her fikk mindre belastning når den setter inn rubrikken. Siden GetRight lager trøbbel er det vel bare å gå tilbake til "gammelmåten". - skal fikse det i en fei. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.