Timmy Brandt Skrevet 26. januar 2001 Skrevet 26. januar 2001 hei....denner er jo litt åff tåpikk menmen.. den er til Dag: ser at det er over 13000 innlegg he nå og lurer på om ikke dette gjør at siden går tregt? f.eks laste frem diskusjon sida? hvis dette er tilfellet, hvorfør ikke slette de allre elste innleggene? eller er det noen som blir lei seg da..? kan hende det er PCn min som er treg men....virker som det tar lang tid å laste ned hele diskusjons gruppa lixom... Timmy Siter
Dag Johansen Skrevet 26. januar 2001 Skrevet 26. januar 2001 Antallet innlegg skulle egentlig ikke bety så mye når man leser eller skriver innlegg. Det som kan gå tregt er når man er inne og endrer eller sletter innlegg da dette medfører en litt større prosess. Jeg har vært inne på tanken å begynne å arkivere innlegg, men nå kommer det ganske snart en helt ny versjon av programvaren til dette forumet og jeg har valgt å vente på denne for å se hvilken innvirkning denne får på farten. ------------------ Dag Johansen Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.