March 30, 200620 yr Det var et helikopter av typen Agusta 109 E Power som styrtet på øya Austre Bokn mellom Haugesund og Stavanger i morges. VG Dagbladet
March 30, 200620 yr Noen som kjenner registreringen?...... mulig at dette er en av maskinene som er stasjonert på Flesland....
March 30, 200620 yr Noen som kjenner registreringen?...... mulig at dette er en av maskinene som er stasjonert på Flesland.... Helikopteret opererer fra Lufttransport AS sin base på Sola. Lest i Dagbladet. Det er vel ikke så mange på Sola?
March 30, 200620 yr Jeg vet at det ihvertfall er et helikopter som er stasjonert her nede på sola. Tviler på at det er fler er bare et jeg har sett til nå.
March 30, 200620 yr Helikoptrene roteres, når et har ettersyn server det andre både Bergen og Sola. Jeg kan desverre ikke si noe som helst om denne hendelsen, men vil henvise til rapporten fra Havarikommisjonen når den en gang kommer.
March 30, 200620 yr Er nok mulig at de roteres, ja! Har sett både LN-OLI, LN-OLE og LN-OLH i hangaren på Flesland
March 30, 200620 yr Det har du jaggu rett i...og jeg regner med at jeg forvekslet den med LN-OLA. Forøvrig er det LN-OLI som vanligvis er å se på Flesland