Gjest Skrevet 25. januar 2001 Skrevet 25. januar 2001 Hei Er det noen som har det samme problemet som meg, Jeg får ikke inn ils og localiser på Rygge 109:10. Noen som kan hjelpe? Siter
Gjest Skrevet 26. januar 2001 Skrevet 26. januar 2001 Kanskje fordi den er en militær flyplass og ikke åpen for sivil luftfart. Siter
Gjest Skrevet 26. januar 2001 Skrevet 26. januar 2001 Jo de er jo militær men åpen for training og småflytrafikk Hilsen Rune quote: Roar Kverneng skrev: Kanskje fordi den er en militær flyplass og ikke åpen for sivil luftfart. Siter
Gjest Skrevet 26. januar 2001 Skrevet 26. januar 2001 Jo den er jo militær men åpen for training og småflytrafikk Hilsen Rune quote: Roar Kverneng skrev: Kanskje fordi den er en militær flyplass og ikke åpen for sivil luftfart. Siter
Tarjei Lundarvollen Skrevet 26. januar 2001 Skrevet 26. januar 2001 Rygge er åpen for sivil luftfart jo, fløy touch and go sammen med to F16 der for et par uker siden (jeg fløy c172). Er nok en sceneryfeil et sted (i og med at 109.10 ikke virker), men hva tør jeg ikke spå noe om [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/smile.gif[/image] Vennlig hilsen Tarjei Lundarvollen Siter
Gjest Skrevet 26. januar 2001 Skrevet 26. januar 2001 Ja det er sikkert at den er åpen ja. Jeg har selv fløyet der mye med cherokeen til Rakkestad flyklubb. Men kansje det er noe å gjøre da med fs 2000 at ILS også fungerer på Rygge , litt kjekt med dme også. Rune Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.