Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Det jeg syntes er mest foruroligende er at Oslo lufthavn ikke har noen kjennskap til episoden, dette fordi det gikk bra.....vel, når man må skru av en motor så begynner det vel å bli på tide å informere om at man har hatt litt problemer!

Skrevet
Det jeg syntes er mest foruroligende er at Oslo lufthavn ikke har noen kjennskap til episoden, dette fordi det gikk bra.....vel, når man må skru av en motor så begynner det vel å bli på tide å informere om at man har hatt litt problemer!

Hvorfor skal de bli informert om dette når hendelsen foregikk i Tallinn og det også var dit de returnerte?

Skrevet

Hvorfor skal de bli informert om dette når hendelsen foregikk i Tallinn og det også var dit de returnerte?

MY BAD.....må slutte å skumlese artiklene før jeg lager konklusjoner "" Gikk ut i fra at dette var i Norge """"

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …