Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Gamle, gode LN-RCH (opprinnelig SE-DKO) Ingegerd Viking flyr stadig - nå for euro Atlantic .

Den har vandret noe rundt; etter SAS' dager ble den registert N318SR i USA hos WFBN Wells Fargo Bank Northwest. Deretter leaset til euro Atlantic - hlt hvitmalt med registrering CS-TLO. Så gikk den til Etihad Airways (Forente Arabiske Emirater). Deretter tilbake til euro Atlantic, leid ut for en periode til Word Airways, og så tilbake til euro Atlantic. I mellomtiden fikk den en hybrid-livery - kan noen hjelpe med den? Det kan jo ikke rester fra verken World eller Etihad.

En gang trafikkerte LN-RCH langruter fra Skandinavia til f.eks Hong Kong (Kai Tak) og USA (Seattle og Newark)...

Skrevet

Blir deilig å få dem tilbake i flåten, ifølge en jeg kjenner i SAS (vet ikke helt hva som er jobben hennes, men hun jobber på kontor) skal dem komme allerede til sommeren? ""

Skrevet

Aj aj aj, dette var en fin maskin å se igjen ja. Har fløyet med Ingegerd til Newark - New Jersey (EWR). Synes 767 tar seg godt ut i SAS fargene, både de nye og gamle fargene.

Skrevet

Skandinavia til Kai Tak? Oi. Den er jeg interessert i, fersk som jeg er med min nyinnkjøpte LDS 767. ""

PS: Og min første flight på "panikknivå". Skrekk og gru så mange instrumenter å følge med på. "" Godt å ha med en FO.

Forresten så er det svært gode sceneries på gang for Kai Tak...kommer muligens ut i løpet av året.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …