Skrevet 28. mars 2006 18 år Noen som vet mere om hva som blir skjebnen til LN-RND? Blir den reparert, eller hugget? Truls
Skrevet 28. mars 2006 18 år Tipper den blir til jernspiker (etter alt jeg har hørt fra andre personer her inne) men håper den blir reparert
Skrevet 28. mars 2006 18 år Siste jeg leste var at RND skal repareres. Den blir midlertidig reparert på OSL så den kan fergeflyges til endelig reperasjon. Det skal ha vist seg å være vanskelig å skaffe en erstattning da SAS har endel modifikasjoner på sine som ville ta tid å få på plass. Edit: Jörgen var før meg
Skrevet 28. mars 2006 18 år Det skal ha vist seg å være vanskelig å skaffe en erstattning da SAS har endel modifikasjoner på sine som ville ta tid å få på plass. Kan du gå inn på hva slags modifikasjoner dette dreier seg om?
Skrevet 28. mars 2006 18 år Desverre Michael, det ble ikke utdypet noe der jeg leste det. Skulle likt og vite det selv.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.