Mats Findell Skrevet 25. januar 2001 Skrevet 25. januar 2001 Rating är vilket betyg som filen får. Det är alltså ett medelvärde från alla som röstat. 10 poäng är högst och 1 är lägst. Kom dock ihåg att detta kan vara lite missvisande om det är få personer som röstar. Mats Findell Grängesberg Siter
Anders Madsen Skrevet 25. januar 2001 Skrevet 25. januar 2001 Klikk på "profile" øverst på siden. Anders Siter
Peter Nørkjær Skrevet 25. januar 2001 Skrevet 25. januar 2001 quote: findell skrev: Kom dock ihåg att detta kan vara lite missvisande om det är få personer som röstar. Hvilket kun kan være en opfordring til alle om at stemme på det freeware de henter. Så kan designerne også få bedømt deres produkt. Happy Landings Peter Siter
Gjest Skrevet 25. januar 2001 Skrevet 25. januar 2001 Hei! Er det noen som vet hva ratingen på en fil betyr? Feks.En Dash8 til FS2000 har rating 7.77.Hva betyr det? Ole Martin Hansen PS:jeg vil gjerne forandre litt på brukernavnet mitt....legge til en N!Hvordan gjør man det? Siter
Dag Johansen Skrevet 26. januar 2001 Skrevet 26. januar 2001 quote: Ole Marti Hansen skrev: Hei! jeg vil gjerne forandre litt på brukernavnet mitt....legge til en N!Hvordan gjør man det? Brukernavn må jeg endre manuelt. Om du ønsker det er det bare å sende meg en mail. ------------------ Dag Johansen Siter
Gjest Skrevet 26. januar 2001 Skrevet 26. januar 2001 Takker for opplysningene! Skal bare tilføye en "n" i slutten av Marti Ole Martin Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.