Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Thomas, det lurer jeg på hvordan de skal få til? Nå er jeg for tiden bare timevikar på ramp i Servisair, men vi er ikke kjent for å ha for mye folk på hvert fly og i pmz. Hvordan klarer de å drive enda rimeligere?

Skrevet

Råder dere til å ha litt is i magen,og ikke hoppe over til det nye handlingselskapet med en gang gutter.Det vil bety dårligere arbeidsforhold og dårligere lønn.Hvis Norwegian tror at andre kan gjøre det bedre og billigere enn dere,så dem om det.Det nye selskapet må både skaffe utstyr og bemanning for å drive dette.Ser ut som de har tenkt å basere driften på hjelp av vikarbyrået Proffice.

Skrevet

men vi er ikke kjent for å ha for mye folk på hvert fly og i pmz

 

Akuratt den kan jeg skrive under på, nesten så vi selv må være med å laste flyet for å få det på rute, men de som dukker opp skal ha ros for innsatsen.

 

Kan bare ikke helt se dette her som en realitet, men who knows.. low cost is low cost..

Skrevet

Må bare få uttrykke min sympati for de innvolverte.

Jobber selv i SGS der det har vært litt vel turbulent de siste årene.

Håper for vår alles del at kvalitet, service og effektivitet kommer på ønskelista til flyselskapene igjen.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...