Skrevet 25. mars 2006 18 år hei, nå sliter jeg med og få opptatert servinfo dette kommer opp, SE her!!! Noen andre som har det sånn idag?
Skrevet 25. mars 2006 18 år Forfatter Litt dumt det der, man kan jo ikke lenger bruke bruke Servinfo, noen som vet når det funker igjen
Skrevet 25. mars 2006 18 år Servinfo har hatt en del problemer i det siste ja.. Men om problemet ligger i selve programmet eller i vatsim serverne er vel mer usikkert.
Skrevet 25. mars 2006 18 år Forfatter Ja, men det er jo så synn man ser jo ikke hvem som er på lenger, det er 6T og 15min siden sist jeg fikk se trafik i verden..
Skrevet 25. mars 2006 18 år Fra vatsim forummet: The location where the data server is connected to the Internet has been having connectivity issues the last 2 days. Roberto is aware of it and is trying to resolve the issue.
Skrevet 25. mars 2006 18 år Forfatter Ok, da kommer Servinfo tilbake snart tenker jeg når det er folk på saken jeg bruker Telenor som nettleverandør
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.